پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

غار ريد فلوت در چين

معرفي كشور تايلند

غار ريد فلوت در چين

۱۰ بازديد

غار ريد فلوت در چين

با انتخاب تور گردشگري چين ميتونيد بهترين سفر را در پيش داشته باشيد .همانطور كه همگي ميدونيد جاذبه هاي گردشگري چين بي نظير مي باشد از غار آهكي گرفته تا كوههاي رنگارنگش كه تو اين پست مي خواهيم به يكي از زيباترين غارهاي آهكي دنيا در چين به نام غار ريد فلوت (Reed Flute) اشاره كنيم.ستون هاي زيباي اين غار در طول ميليونها سال چكيدن آب از سقف اين غار نمايي بسيار زيبا به اين غار داده است. نورپردازي اين غار سبب شده تا جلوه هاي بصري اين غار بيش از پيش خود را جلوه گر كند. اين غار از سنگ آهك طبيعي با نورپردازي هاي رنگارنگ به وجود آمده است.



غار باستاني ريد فلوت با قدمت 180 ميليون سال يكي از جاذبه هاي گردشگري شهر گويلين در استان گوانگزي چين است و در طول 1200 سال گذشته يكي از پربازديد ترين مناطق گردشگري چين بوده است. اين غار نام خود را از نوعي ني (كه از آنها فلوت ملوديك ساخته ميشود) و در خارج از غار رشد كرده گرفته است. غار ريد فلوت از تعداد زيادي طاقديس، ناوديس و ستون هاي سنگي، پره سنگ و گل سنگ تشكيل شده كه درخشان هستند و مانند چراغ هاي رنگارنگ زرق و برق خيره كننده اي را ايجاد كرده و اشكال عجيب و غريب و شگفت انگيزي را ايجاد كرده اند.


اين غار زيبا از جمله شگفت‌انگيزترين غار آهكي جهان ميباشد كه با نام «كاخ هنرهاي طبيعي» نيز شناخته مي شود و يكي از پربازديدترين جاذبه‌هاي گردشگري چين نيز محسوب مي شود در شمال غرب چين واقع شده است. طبق افسانه ها، نام ريد فلوت از اين باور نشأت مي گيرد كه دهانه غار مي تواند ني را تبديل به فلوت كند. هر زماني كه به تماشاي مناظر رويايي فوق العاده استالاكتيت ها، استالاگميت ها، ستون هاي سنگي، پرده هاي سنگي، پرندگان، گياهان و حيوانات به شكل ها و رنگ هاي فانتزي برويد، غار ريد فلوت مي تواند روحتان را شيفته خود كند. رودخانه اي زيرزميني به فضاي بسيار زيباي اين غار مي افزايد. طول آن فقط ۲۴۰ متر است، ولي مناظر آن قطعاً ارزش تماشا را دارد. در اين غار 70 سنگ نوشته نيز پيدا شده است كه قدمت تاريخي اين غار را توضيح مي دهند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.