دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

تايلند بهشت عاشقان طبيعت

معرفي كشور تايلند

تايلند بهشت عاشقان طبيعت

۱۳۲ بازديد

تايلند بهشت عاشقان طبيعت

Thailand nature lovers paradise

در اين مطلب برخي از مناطقي در تايلند را به شما معرفي مي كنيم كه كمتر شنيده ايد اما از نظر زيبايي هاي طبيعت منحصر به فرد است. تايلند كشوري است گرم و مرطوب با كوه ها و جنگل هاي سرسبز و جزاير زيبا و آبهاي آبي و شفاف داراي پارك هاي ملي مختلف مي باشد كه پر از گونه هاي مختلف جانوري و گياهي است. ديدني هاي تايلند بي شمار است . اگر به طبيعت علاقه داريد حتما سفر به اين كشور را تجربه كنيد. در تور تايلند ما شركت كنيد تا بهترين خاطرات را براي شما رقم بزنيم.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourاستان زيباي مي هنگ سان تايلند

استان مي هنگ سان يكي از استان هاي شمالي تايلند است.كه داراي طبيعت بكر براي كساني كه در جستجوي آرامش هستند. احاطه شده توسط رشته كوه هاي بلند و داراي جنگل هاي بكر است كه 80 درصد اين استان را فراگرفته . زيبايي هاي طبيعي فراواني در اين استان وجود دارد كه ازاين منطقه يك منطقه توريستي جذاب ساخته است. مانند آبشار ها چشمه ها ي آب گرم غارها در داخل كوه.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourاستان زيباي ترانگ تايلند

ترانگ يكي از استان هاي توريستي و زيباي در جنوب تايلند است. و با استان كرابي تايلند همسايه است. اين استان داراي جاذبه هاي گردشگري فراواني است سواحل زيبا جزاير گرمسيري آب زلال صخره هاي بلند جنگل و غار كه در اين منطقه وجوددارد براي عاشقان طبيعت عالي ست. ترانگ مانند استان كرابي و فانگ نگا داراي يك خط ساحلي بسيار زيبا مي باشد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourآمفاوا يك مقصد محبوب گردشگري تايلند   

در شمال غربي خليج بانكوك در 63 كيلومتري غرب بانكوك يك مقصد محبوب گردشگري وجود دارد. كه از ديدني هاي معروف بانكوك به شمار مي رود .داراي يك بازاز شناور عجيب و جالب مي باشد. هم چنين اين منطقه داراي باغ هاي ميوه و مناظر زيباي اطراف رودخانه مي باشد. شما مي توانيد با كرايه يك قايق از خريد و فروش مردمان محلي در رودخانه لذت ببريد. و يا با اجاره دوچرخه در اطراف رودخانه سبك زندگي محلي مردم را كاوش كنيد و از باغ هاي زيبا لذت ببريد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 http://www.thailand20.com/thailand-tourكانچانابوري جلوه گاه طبيعت تايلند

كانچانابوري سومين استان بزرگ تايلند است .كه داراي كوهستانهاي زيبا , دو رود معروف كواي ياي و كواي نوي , غارو جنگلهاي سرسبز با درختان سر به فلك كشيده  و غارهاي متعدد تصاوير زيبا و به ياد ماندني را ذهن گردشگران به جاي ميگذارد تمامي اين زيبايي ها بويژه پل رودخانه كواي كه وقايع مختلفي در جنگ جهاني دوم بر روي آن رخ داده است همگي در سومين استان بزرگ تايلند , كانچانبوري , با فاصله 129 كيلومتري از بانكوك واقع شده است كه مساحتي بيش از 19 هزار كيلومتر مربع دارد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourاستان زيباي راتچابوري تايلند

استان راتچابوري در مركز تايلند و غرب بانكوك مي باشد. كه داراي جاذبه هاي طبيعي فراوان است. كه گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند . اين شهر از اهميت تاريخي 1000 ساله برخوردار است . و در راتچابوري مي توانيد از نزديك با فرهنگ مردم تايلند آشنا شويد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourشهر زيباي هات يايي تايلند

هات يايي دقيقا در شمال پنانگ و در جنوب محدوده ي كشور تايلند واقع شده است. و همچنين 30 كيلومتر با مرز مالزي فاصله دارد.هات يايي در منطقه ي Songkhla كه چهارمين شهر بزرگ تايلند است مستقر شده. جاذبه هاي وسوسه كننده ي بي شماري در اين منطقه وجود دارد مانند پارك شهر Songkhla كه به عنوان مهمترين مركز تفريحي مشغول به فعاليت است. زبان انگليسي در اين شهر مانند بانكوك رواج ندارد. و اين شهر نسبتا ارزان است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourروستاي زيباي سوان فانگ تايلند

اين روستاي زيبا كه مردم آن به باغ داري و گله داري مشغول اند در بخش غربي استان راتچابوري است. در اين روستا مزرعه هاي پرورش گوسفند اسب و گاو فراواني وجو دارد. همان طور كه در عكسها مي بينيد داراي طبيعت زيبا و منحصر به فرد است. بهترين راه براي رفتن به اين روستا با اتومبيل است كه 2 ساعت با بانكوك فاصله دارد.

تايلند بهشت عاشقان طبيعت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.