دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

5تا از بهترين جشن هاي تايلند

۵۳۹ بازديد

5تا از بهترين جشن هاي تايلند

top5 festivals in thailand

مردم تايلند بر طبق آداب و رسوم و فرهنگ خود.جشن ها و فستيوال هاي فراواني دارند. و بسيار شيفته برگزاري جشن و مراسم هاي مختلف هستند . در اين مطلب ما 5 تا از بهترين و هيجان انگيز ترين جشن هاي تايلند رو بهتون معرفي ميكنيم. در تور تايلند ما شركت كنيد ما بهترين برنامه را براي سفر شما داريم.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

جشن سونگكران

يكي از معروف ترين جشن هاي تايلند، جشنواره سونگكران است و براي كساني كه عاشق آب بازي هستن عالي است. اين فستيوال سانك كران در 13 آوريل هر سال ، در سال نو تايلندي برگزار ميشه و حدود 2 تا 3 روز طول ميكشه . در طول اين فستيوال مي تونيد مردمي رو در خيابان ها ببينيد كه خيس آب هستند و همه در دستشون آب پاش دارن. آب نماد پاكيه و تايلندي ها مي خوان خودشونو از گناه و آلودگي پاك كنن.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

جشنواره في تا خون

جشنواره في تا خون يكي از سنت هاي منطقه دن ساي در استان لويي در ايسان هست . بيشتر به فستيوال روح معروفه و اعتقادات مردم به ارواح رو منعكس ميكنه هر سال از ماه ژوئن تا جولاي برگزار ميشه و يكي از رنگارنگ ترين جشنواره هاي تايلند به شمار ميره.مردم لباس هاي رنگارنگ با ماسك به تن مي كنند . تا شبيه روح بشن . علاوه بر اين در اين روز رقص و شادي بسياري ميكنند.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

جشنواره ميمون ها

دوستداران حيوان ها و طبيعت بايد در اين جشن عجيب و غريب شركت كنند.در آخرين يكشنبه ماه نوامبر هر سال،شهر لوپوري، اين جشنواره رو به نشانه احترام به اصلي ترين جاذبه گردشگري خودش يعني ميمون ها ، برگزار ميكنه در اين روز مواد غذايي زيادي براي حيوانات و ميمون ها فراهم ميكنند. و جشن ميگيرن.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

جشنواره لويي كراتونگ

جشنواره لويي كراتونگ در 12 همين روز ماه قمري ، كه ماه كامل ميشه ، جشن گرفته ميشه.لويي به معناي شناور شدن و كراتونگ يك جسم كوچك از گل لوتيس و از جنس برگ موز است.بعد از ظهر هزاران نفر در كنار رودخانه جمع ميشوند و آرزو مي كنند.و بعد شمع را روي كراتونگ روشن مي كنند و آرزوهاشون رو در اب رها مي كنند .

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

 

جشنواره شمع اوبون راچاتاني

جشنواره شمع ابون راجاتاني براي دوستداران و علاقه مندان به هنر فوق العاده مي باشد.در اغاز دوره بودايي (آغاز ماه لوت) برگزار ميشه و هنرمندان مجسمه هايي از جنس موم و بزرگتر از مجسمه هاي بودايي ميسازن.

http://thaitor.ir

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.