جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خانه مقدس حقيقت پاتايا - Sanctuary of Truth In Pataya

۲۱ بازديد
پاتايا از شهرهاي زيباي تايلند مي باشد و جاذبه هاي شگفت انگيزي دارد كه نميتوان از آن گذشت. يكي از ديدني هاي تايلند ، خانه مقدس حقيقت پاتايا است. خانه حقيقت پاتايا توسط ميليونر تايلندي Khun Lek Viriyaphant كه بسيار علاقمند به حفظ فرهنگ و تاريخ تايلند بوده ، ساخته شده است.

 

1441179067_pattaya-qpr

خانه مقدس حقيقت پاتايا يك ساختمان چوبي غول پيكر و شگفت انگيز در ساحل دريا در بخش شمالي پاتايا است . اين بنا كه از ديدني هاي پاتايا مي باشد در برابر باد و نور آفتاب در ساحل دريا بسيار مقاوم است. بلندترين نقطه اين ساختمان 105 متر ارتفاع دارد.

y-6-qpr

اين ساختمان با ابتكار و خلاقيت تايلند باستان ساخته شده و در هر اينچ مربع از ساختمان با مجسمه هاي چوبي كنده كاري شده پوشيده شده است. تمام كنده كاري هاي ظريف آن با دست انجام شده است. هدف از دكوراسيون اين ساختمان با مجسمه هاي چوبي كنده كاري شده ، استفاده از فرهنگ و هنر و انعكاس چشم انداز دانش و فلسفه شرقي است.

خانه مقدس حقيقت پاتايا

خانه مقدس حقيقت پاتايا مانند معبد تزئين شده است و سبك معماري آن از اعتقادات بودايي و هندي الهام گرفته است. هر يك از 4 گوشه آن داراي يك برج با چهره هاي تايلندي ، كامبوج ، باورهاي هندي و چيني و افسانه ها مي باشد.

با بازديد از خانه مقدس حقيقت پاتايا، يك سفر به ياد ماندني با تعداد زيادي عكس داشته باشيد. اين مجموعه عظيم به بسياري از هتل هاي پاتايا نيز نزديك مي باشد كه با اقامت در اين هتل ها به راحتي مي توانيد براي بازديد اين مجموعه برويد.

خانه مقدس حقيقت پاتايا

اگر تمايل به شركت در تور پاتايا  را داريد، با شماره 88548853 تماس بگيريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.