سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

سوغات شانگهاي چين- Top Souvenirs in Shangha

۲۰ بازديد
در تور چين اگر مقصد سفرتان شانگهاي ست .شانگهاي بزرگترين شهر چين مي باشد كه در آن مي توانيد كلي اجناس عجيب و غريب و تاريخي پيدا كنيد و بعنوان هديه و سوغات براي دوستان بياوريد اين سوغاتي ها در مراكز خريد شانگهاي هم پيدا مي شود فقط حواستون باشه كه اجناس تقلبي بهتون نفروشند پس بهتر است بدانيد سوغاتي‌هاي شهر شانگهاي عبارتند از ظروف لاكي ،كوبلن مليله دوزي پشمي،چوب كنده كاري شده و .. كه در قسمت زير شما را با سوغاتي هاي شهر شانگهاي آشنا خواهيم ساخت.

 

1. چوب كنده كاري شده

صنايع دستي كنده كاري شده در مراكز خريد شانگهاي به چند دسته تقسيم مي شوند: چوب سفيد، چوب درخت ماموت و چوب شمشاد.اين كنده كاري ها كه با ابزار برش و به وسيله دست انجام مي شود و به شكل مجسمه ها و تزئينات چوبي در مي آيند.

 


2. ظروف لاكي

هنرمندان در سراسر دنيا ، كلكسيون ظروف لاكي رو به خوبي ميشناسند و محصولي از بهترين تكنيك هاي ساخت صنايع دستي به شمار ميرود. نوعي لاك روي ظروف چوبي نقش ايجاد ميكند و به اون برق و درخشش مي دهد.

 


3. كوبلن مليله دوزي پشمي

كوبلن مليله دوزي پشمي يكي از معروف ترين صنايع دستي و هنري چيني هست. در اينجور كوبلن ها معمولن مناظر ديدني چين و يا شخصيت هاي معروف رو ميدوزند.كالاهاي كوچيك، رو مبلي، كيف پول  و كيف دستي رو هم از اين روش ميدوزند.



4. صنايع دستي ني باف

منطقه جيادينگ شانگهاي، در ژوهانگ يه مكان معروف براي صنايع ني باف هست. اين صنايع دستي نمادي از شهر جيادينگ هستند. سبك بي عيب و نقص و خاص اين صنايع هنري، اون رو به بهترين سوغات شانگهاي تبديل كردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.