پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

7 تا از بهترين تفريحات در پاتايا

۱۷۱ بازديد

7 تا از بهترين تفريحات در پاتايا

 7Best Activities in Pattaya

در اين مطلب 7 تا از بهتري و هيجان انگيزترين تفريحات در پاتايا كه طرفداران زيادي دارد را به شما معرفي مي كنيم .در پاتايا تفريحاتي مختلف و هيجان انگيزي در طول روز و شب وجود دارد . كه باعث شده اين شهر گردشگران فراواني را به خود جذب كند . در تورتايلند ما شركت كنيد و اين تفريحات جذاب را در پاتايا از دست ندهيد.

http://thaitor.ir

 

پارك آبي پاتايا

اين پارك آبي به دليل تنوع و وسعتش به بزرگترين پارك آبي جنوب شرقي آسيا و از مهمترين تفريحات در پاتايا تبديل شده است. مساحت اين پارك 160000 متر مربع ميباشد اين پارك در بخش جنوب پاتايا تايلند با انواع تفريحات آبي براي استفاده و تفريح مسافران و گردشگران مهيا شده است.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

 

قايقراني در پاتايا

پاتايا كه اكثر اوقات آب و هواي آفتابي به همراه باد وجود دارد كه براي ورزش با قايق بادباني بسيار مناسب است. ويا سفر با قايق از پاتايا به جزاير بسيار زيباي اطراف ان بسيار لذت بخش است.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

چتر بازي در پاتايا

شما مي توانيد مدرك چتر بازي خود را ظرف سه روز بگيريد و تعطيلات خود را در پاتايا صرف اين فعالت كنيد. معروف ترين مقصد چتر بازي در تايلند پاتاياست.چتر بازي ديگر فعالت هاي از اين دست در پاتايا در امنيت و محافظت كامل انجام مي شود حتي شما مي توانيد پرش را همراه مربي انجام دهيد.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

 

غواصي در پاتايا

غواصي معروف ترين ورزش آبي در تايلند است. و تجربه اي ست كه شما هرگز آن را فراموش نمي كنيد. در سفر به تايلند حتما اين ورزش آبي را تجربه كنيد چرا كه دنياي زير آب يك دنياي جديد بر روي ديدگان شما باز مي شود. و عجيب ترين موجودات زيباي آفرينش در اين فضاي بي وزني درانتظار شما هستند.صخره هاي آبي ، مرجان ها ، رنگهاي درخشان با ماهي هاي رنگارنگ شما را شگفت زده كرده و انتظار مواجه با حيوانات عظيم الجثه ،نهنگهاي دريايي وحتي كوسه ها را داشته باشيد .

http://thaitor.ir

طناب بازي در پاتايا

در ميان جنگلهاي زيبا و انبوه استوايي پاتايا شما ميتوانيد از طناب بازي لذت ببريد.در اين منطقه هم ميتوانيد از طبيعت بكر و زيباي جنگل لذت ببريد.

http://thaitor.ir

 

http://thaitor.ir

اسكي روي آب پاتايا

اسكي روي آب در واقع يك ورزش مدرنه كه ورزشكار در حالي كه اسكي مخصوص به پا كرده به وسيله قايق متوري يا كابل كشيده ميشه و سرعت حدود 30 كيلومتر در ساعت رو داره .

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

بانجي جامپينگ در پاتايا

پريدن از ارتفاع 50 متري تجربه اي فراموش نشدني براي هر آدم ماجراجو مي تواند باشد . بانجي جامپينگ در پاتايا با منظره اي كه سر راه مي بينيد بسيار زيبا و رويايي است.  در ضمن امكان پرش در شب و زير نور ماه و همچنين برگزاري يك جشن كوچك با همراهان به افتخار زنده بودنتان وجود دارد .

http://thaitor.ir

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.