پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

7 تا از بهترين تفريحات در پاتايا

۹۴ بازديد

7 تا از بهترين تفريحات در پاتايا

 7Best Activities in Pattaya

در پاتايا تفريحاتي مختلف و هيجان انگيزي در طول روز و شب وجود دارد . كه باعث شده اين شهر گردشگران فراواني را به خود جذب كند در اين مطلب 7 تا از بهتري و هيجان انگيزترين تفريحات در پاتايا كه طرفداران زيادي دارد را به شما معرفي مي كنيم كه در سفر به اين شهر ساحلي زيبا اين تفريحات را از دست ندهيد. در تورتايلند ما شركت كنيد ما بهترين تفريحات را براي شما داريم.

http://www.thailand20.com/thailand-tourپارك آبي پاتايا

اين پارك آبي به دليل تنوع و وسعتش به بزرگترين پارك آبي جنوب شرقي آسيا و از مهمترين تفريحات در پاتايا تبديل شده است. مساحت اين پارك 160000 متر مربع ميباشد اين پارك در بخش جنوب پاتايا تايلند با انواع تفريحات آبي براي استفاده و تفريح مسافران و گردشگران مهيا شده است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

قايقراني در پاتايا

پاتايا كه اكثر اوقات آب و هواي آفتابي به همراه باد وجود دارد كه براي ورزش با قايق بادباني بسيار مناسب است. ويا سفر با قايق از پاتايا به جزاير بسيار زيباي اطراف ان بسيار لذت بخش است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourچتر بازي در پاتايا

شما مي توانيد مدرك چتر بازي خود را ظرف سه روز بگيريد و تعطيلات خود را در پاتايا صرف اين فعالت كنيد. معروف ترين مقصد چتر بازي در تايلند پاتاياست.چتر بازي ديگر فعالت هاي از اين دست در پاتايا در امنيت و محافظت كامل انجام مي شود حتي شما مي توانيد پرش را همراه مربي انجام دهيد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

http://www.thailand20.com/thailand-tourغواصي در پاتايا

غواصي معروف ترين ورزش آبي در تايلند است. و تجربه اي ست كه شما هرگز آن را فراموش نمي كنيد. در سفر به تايلند حتما اين ورزش آبي را تجربه كنيد چرا كه دنياي زير آب يك دنياي جديد بر روي ديدگان شما باز مي شود. و عجيب ترين موجودات زيباي آفرينش در اين فضاي بي وزني درانتظار شما هستند.صخره هاي آبي ، مرجان ها ، رنگهاي درخشان با ماهي هاي رنگارنگ شما را شگفت زده كرده و انتظار مواجه با حيوانات عظيم الجثه ،نهنگهاي دريايي وحتي كوسه ها را داشته باشيد .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

طناب بازي در پاتايا

در ميان جنگلهاي زيبا و انبوه استوايي پاتايا شما ميتوانيد از طناب بازي لذت ببريد.در اين منطقه هم ميتوانيد از طبيعت بكر و زيباي جنگل لذت ببريد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

اسكي روي آب پاتايا

 اسكي روي آب در واقع يك ورزش مدرنه كه ورزشكار در حالي كه اسكي مخصوص به پا كرده به وسيله قايق متوري يا كابل كشيده ميشه و سرعت حدود 30 كيلومتر در ساعت رو داره .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourبانجي جامپينگ در پاتايا

پريدن از ارتفاع 50 متري تجربه اي فراموش نشدني براي هر آدم ماجراجو مي تواند باشد . بانجي جامپينگ در پاتايا با منظره اي كه سر راه مي بينيد بسيار زيبا و رويايي است.  در ضمن امكان پرش در شب و زير نور ماه و همچنين برگزاري يك جشن كوچك با همراهان به افتخار زنده بودنتان وجود دارد .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.