پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

هتل دِ باي ويو - The Bayview

معرفي كشور تايلند

هتل دِ باي ويو - The Bayview

۹ بازديد

هتل دِ باي ويو  از بهترين هتل هاي  پاتايا در قلب شهر و يك پياده روي كوتاه از ساحل جامتين و جشنواره بازار مركزي دارد. اتاقهاي هتل The Bayview پاتايا  داراي تلويزيون كابلي ماهواره اي ،يخچال و … ميباشد.هتل داراي ۶ گزينه براي ناهار خوري و ۲ استخر در فضاي باز مي باشد. هتل هتل دِ باي ويو پاتايا حدود ۱/۳۰ با ماشين از مركز شهر و اماكن ديدني بانكوك فاصله دارد. پرسنل اين هتل به زبان انگليسي هم مصلط مي باشند.

هتل باي ويو

 

امكانات ديگر اين هتل  چهار ستاره پاتايا :استخر روباز،زمين تنيس،پينگ پونگ،مركز تناسب اندام ،ماساژ،روم سرويس،صرافي،لاندري،فكس ،كپي،آسانسور و… ميباشد.

 اين هتل صميمي، خانوادگي و زيبا ۲۷۰ اتاق و سوئيت در ۹ طبقه دارد. از اين تعداد، ۱۷۳ اتاق در جناح برج وينگ و ۸۷ اتاق در جناح باغ وينگ قرار گرفته‌اند. اين هتل مجهز به تهويه‌‌ي مطبوع سرسرايي با خدمات پذيرش، صرافي و صندوق امانات، يك آرايش‌گاه، اينترنت بي‌سيم، تسهيلات كنفرانس، خدمات خشك‌شويي، پذيرايي در اتاق و پاركينگ هم دارد.

 

 

جاده‌ي ساحلي از ميان هتل و ساحل مي‌گذرد و يك ايست‌گاه قطار هم در همسايگي هتل است. از لنگرگاه ظرف ۵ دقيقه به اسكله‌ي پاتايا مي‌رسيد و فرودگاه يوتاپائو حدود ۴۵ دقيقه با هتل فاصله دارد. مراكز خريد گوناگوني مثل مركز خريد مايك ,گاردن پلازا و فودلند را در اطراف هتل خواهيد يافت.

اتاق‌هاي راحت و آرام هتل به تهويه‌ي مطبوع مركزي، ميني‌بار، سامانه‌ي هش‌دار دود، اتو و ميز اتو، وسايل تهيه‌ي چاي و قهوه، حمام اختصاصي با دوش/وان و سشوار، خط تلفن مستقيم براي تماس‌هاي داخلي و بين‌المللي و تلويزيون كابلي/ماهواره‌اي با شبكه‌هاي خبري و كنترل از راه دور مجهزند. سوئيت‌ها يك گاوصندوق اختصاصي هم دارند. اتاق‌هاي برج وينگ به آب‌پاش ضد حريق هم مجهزند.

استخر اصلي ميان دو برج و كافه‌ي شبانه‌روزي گاردن تراس قرار گرفته است. گاردن تراس، ميان باغي باشكوه و كنار استخري زيبا، انواع غذاهاي تايلندي و بين‌المللي را سرو مي‌كند و حدود ۱۳۸ نفر را در خود جاي مي‌دهد. يك گروه موسيقي زنده هفت شبِ هفته در باربكيو‌ي غذاهاي دريايي ناريسا گاردن برنامه دارد. هتل سالن بدن‌سازي، زمين تنيس و انواع خدمات ماساژ دارد و گاهي برنامه‌هاي تفريحي هم برگزار مي‌كند. مي‌توانيد در كافه‌ي گاردن تراس صبحانه بخوريد. رستوران دريايي و چيني ناريسا با ظرفيت حدود ۱۶۰ نفر، كنار جاده‌ي ساحلي است و چشم‌اندازي بسيار زيبا از خليج را پيش چشمتان مي‌گذارد. باربكيوي غذاهاي دريايي ناريسا گاردن با ظرفيت حدود ۶۰ نفر، رستوراني روباز و مشرف به خليج پاتاياست كه غذاهاي ويژه‌اي، از جمله ميگو، كالاماري و خرچنگ، سرو مي‌كند.

بار و سالن استراحت اگزوتيكا با ظرفيت ۳۶ نفر، با انواع وعده‌هاي غذايي سبك و ميان‌وعده‌ها از شما پذيرايي مي‌كند. بالاي پله‌هايي كه به استخر باغ مي‌روند، سالن استراحت فونتن‌بلو را خواهيد يافت كه حدود ۳۰ نفر را در خود جاي مي‌دهد و ميان‌وعده سرو مي‌كند. فونتن‌بلو ۵ شب در هفته برنامه‌ي اجراي زنده‌ي موسيقي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.