جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترين هتل هاي گرجستان

معرفي كشور تايلند

بهترين هتل هاي گرجستان

۱۴ بازديد

بهترين هتل هاي گرجستان

The best hotels in georgia

تور گرجستان يكي از تورهاي مورد علاقه ايرانيان است كه به دليل اينكه نيازي به ويزا نداره طرفداران زيادي دارد .دلايل مختلفي از جمله قيمت مناسب تور و هتلهاي لوكس و مجلل گرجستان در انتخاب اين تور تاثير گذارند . بهترين هتل هاي گرجستان بدليل كيفيت خدمات منحصر بفرد بوده و با هتلهاي مجلل آسيا و اروپا رقابت مي نمايد .اين هتلها در شهرهاي گرجستان (تفليس ، باتومي و…)پراكنده شده اند كه ما در اين پست به هتل هاي شيك هر منطقه مي پردازيم.

ما در اين پست فقط به تعدادي از اين هتل هاي گرجستان اشاره كرديم جهت كسب اطلاعات بيشتر از بقيه هتل هاي ارزان قيمت گرجستان با ما همراه باشيد.

1.هتل راديسون بلو تفليس (Radisson blue)

هتل راديسون بلو يكي از هتل هاي تفليس گرجستان در رديف هتل‎هاي 5 ستاره و يكي از 3 هتل برتر تفليس به شمار مي‎رود. اين هتل داراي 18 طبقه بوده كه به هتل شيشه اي معروفه.هتل راديسون بلو در مركز تفليس و با موقعيتي مناسب، نزديك به اكثر جاذبه‎هاي توريستي تفليس قرار گرفته است. اين هتل در300 متري ايستگاه مترو و 5 كيلومتر ايستگاه قطار و با فرودگاه بين المللي تفليس نيز 19 كيلومتر فاصله دارد. استخر سرپوشيده اين هتل كه در طبقه آخر واقع شده است به دليل شيشه اي بودن ديوارهاي آن منظره اي بسيار زيبا از نماي تفليس را پيش روي مسافران تور گرجستان قرار مي دهد.

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

هتل 5 ستاره راديسون بلو تفليس

2.هتل شرايتون باتومي (Sheraton Batumi Hotel )

از معروف ترين هتل هاي خوب گرجستان ، هتل شرايتون است .هتل 5 ستاره شرايتون در بلوار ساحلي شهر باتومي ساحل درياي سياه واقع شده ، يكي از زيبا ترين نشانه هاي محلي است و فاصله اين هتل با فرودگاه باتومي فقط  15 دقيقه ميباشد .هتل 5 ستاره شرايتون باتومي در مجموع داراي 202 اتاق مي باشد و داراي امكانات كامل اتاقهاي استاندارد لوكس و سوييت هاي دلوكس مجلل استخر هاي تابستاني و زمستاني سونا جكوزي ديسكو و كازينو مي باشد.

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

هتل شرايتون گرجستان

3. گراند هتل Grand Hotel در تفليس

يكي از هتل هاي گرجستان ،هتل گراند تفليس نام دارد. هتل گرند در 5 طبقه و 20 اتاق بالكن دار، در منطقه اي زيبا در مركز تفليس واقع شده است و در پاك ترين منطقه از نظر  محيط زيستي شهر تفليس به رسميت شناخته شده است، مكان جغرافيايي آن در مقابل هتل شرايتون و در نزديكي سفارت خانه ها، ادارات دولتي، كسب و كار و مراكز تفريحي واقع شده است. (در 3 دقيقه اي اصلي ترين خيابان شهر مي باشد.). داراي رستوران شيشه اي واقع در طبقه پنجم هتل با بهترين مناظر در محيطي كاملا دوستانه.رزواسيون هتل بصورت 24 ساعته ميباشد و  از ساعت 12 شب به بعد ورود و خروج به هتل آزاد مي باشد همچنين اين هتل  داراي اينترنت رايگان در تمام نقاط هتل مي باشد.

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

گراند هتل Grand Hotel در تفليس

4. هتل بريتيش هاوس تفليس (Boutique Hotel British House)

هتل بريتيش هاوس از هتل هاي 4 ستاره گرجستان است كه در مركز شهر تفليس قرار گرفته است. شما مي توانيد از اين هتل با پياده و يا از طريق اتوبوس و تاكسي به مراكز تفريحي دسترسي پيدا كنيد.ين هتل داراي 8 اتاق مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.كاركنان ما به انگليسي و روسي صحبت مي كنند.اينترنت پرسرعت واي فاي با كيفيت عالي در اختيار ميهمانان عزيز قرار مي گيرد.امكانات اين هتل گرجستان شامل : اينترنت، تاكسي سرويس, تلفن, تلويزيون, تهويه مطبوع كامل‌, حمل و نقل , خدمات لباس‌شويي ‌و خشكشويي, رستوران, سرويس فرنگي, صندوق امانات, ماهواره و … مي باشد .

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

هتل بريتيش هاوس تفليس

5. هتل پريماورا تفليس (Primavera Tblisi Hotel )

از هتل هاي ارزان قيمت گرجستان ، ميتوان به هتل پريما اشاره كرد .هتل پريما ورا يك هتل دنج و زيباي 9 طبقه با يك دكوراسيون شيك است كه واقع در خياباني ساكت در قلب تفليس واقع شده است و با بالاترين حد استاندارد به تازگي بازسازي شده است . اين هتل 4 ستاره كه از مناسب ترين هتل هاي گرجستان است در مركز شهر قرار گرفته است. شما مي توانيد از اين هتل با پياده و يا از طريق اتوبوس و تاكسي به مراكز تفريحي دسترسي پيدا كنيد.امكانات اين هتل گرجستان : اينترنت، تاكسي سرويس, تلفن, تلويزيون, تهويه مطبوع كامل‌, حمل و نقل , خدمات لباس‌شويي ‌و خشكشويي, رستوران, سرويس فرنگي, صندوق امانات, ماهواره و … مي باشد.

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

هتل پريماورا PRIMAVERA

6. هتل ماريوت تفليس (Tbilisi Marriott Hotel )

يكي از بهترين هتل هاي تفليس، ماريوت 5 ستاره است كه در مركز شهر ( خيابان روستاولي Rustaveli ) قرار دارد و تا مراكز تجاري، خريد و اماكن اصلي اين شهر راهي نيست و در بهترين ‏نقطه مركز شهر تفليس و در فاصله 200 متري پارلمان گرجستان و نيز در فاصله 600 متري ميدان ‏آزادي قرار دارد و با تنها 5 دقيقه پياده روي به سالن اپرا و باله تفليس و موزه هنر گرجي ميرسيد. ‏‏‏ هتل به شما اين امكان را مي دهد تا به راحتي به ايستگاه مترو، اتوبوس، موزه ها و تئاتر دسترسي داشته باشيد.Marriott در سال 1915 ساخته شده و قدمتي 100 ساله دارد و توانسته در نمايشگاه بين المللي پاريس مدال طلا كسب كند.بارها بازسازي شده ولي هنوز هم شكوه و عظمت آن زمان را داراست.اين هتل داراي 127 اتاق است و شما با ورود به هتل مي توانيد از ميزباني گرجي ها لذت ببريد.اتاق هاي Deluxe اين هتل 35 متر مربع است و شما مي توانيد راحتي و آرامش را در فضاي خاص اين اتاق تجربه كنيد.

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

هتل تفليس ماريوت

7. هتل بوموند گاردن تفليس (Beaumonde Garden Tbilisi Hotel) 

هتل بوموند گاردن يكي از هتل هاي شهر تفليس مي باشد و همچنين يكي از هتل هايي با امكانات زياد در تفليس مي باشد فاصله ي اين هتل تا مركز شهر 10 دقيقه مي باشد.اين هتل 5000 متر مربع باغ اختصاصي دارد و مسافران مي توانند از استخر روباز آن استفاده كنند و حمام آفتاب بگيرند. همچنين ار نوشيدني هاي سنتي گرجي هم بهره ببرند و داراي 45 اتاق مي باشد. از جمله امكانات اين هتل 3 ستاره شامل: استخر روباز ، سونا و جكوزي ، سالن بيليارد ، باغ،خانه داري ،ترانسفر فرودگاه، لباسشويي ، خشكشويي ، صبحانه در اتاق ،اتو كشي ،صرافي ، خدمات كفش و واكس ، بسته هاي نهار، خدمات تورها ، فكس و كپي ، خدمات تهيه بليط،كرايه اتومبيل، رستوران،پذيرش شبانه روزي – روزنامه ، بالكن ، اتاقهاي پاك و بدون سيگار، پذيرش و تحويل سريع ، گاوصندوق ، تهويه و … مي باشد.

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

هتل بوموند گاردن تفليس

8. هتل هاليدي اين تفليس (Holiday Inn Tblisi Hotel)

هتل 4 ستاره هاليدي اين در تفليس گرجستان واقع شده است و تنها 18 كيلومتر تا فرودگاه بين المللي تفليس فاصله دارد و در نزديكي ورزشگاه تفليس و در كنار خيابان معروف پكيني قرار دارد وبا 10 دقيقه رانندگي مي توانيد به كوهستان كاكسوس برويد.اين هتل داراي252 اتاق مي باشد كه تمامي اتاق ها مجهز به اينترنت بي سيم رايگان بوده و از امكاناتي مانند استخر روباز، باغ و مركز تناسب اندام برخوردار است. اين هتل 4 ستاره داراي موقعيت مكاني خوبي است و فاصله ي كمي با مركز شهر دارد. رودخانه Moskva و وسايل حمل و نقل نيز در دسترس هستند.اتاق هاي مدرن با دكوراسيون شيك به همراه اتاق هاي كنفرانس و سالن هاي تجاري مجهز، سالن ژيمناستيك و رستوران از امكانات مورد توجه آن مي باشند.

http://xn--mgbfftl0jz6a.com/

هتل هاليدي اين تفليس

اگر قصد سفر به تور گرجستان را داريد مي توانيد براي اقامت خود به ساير پيشنهادات كه در قسمت زير آمده است توجه كنيد.
imagesclip chinهتل پنج ستاره كروز تفليس

imagesclip chinهتل الگانت باتومي

imagesclip chinهتل گلدن پالاس تفليس

imagesclip chinهتل جورجيا هاليدي تفليس

imagesclip chinهتل ارا پالاس باتومي

imagesclip chin هتل وارازي تفليس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.